Sex And The City 2 (2010)

7

La cererea “audienţei” 😀 vă avertizez că acest review conţine spoilere.

Acum doi ani, Floryan era cel care vă povestea cum a fost primul film „Sex And The City”. E adevărat, acum doi ani nu scriam pentru FilmeTari. Pentru că dacă aş fi făcut-o, nu aş fi fost aşa de dură cu filmul. Partea nasoală cu făcutul filmelor după seriale constă în faptul că oamenii au tendinţa, de cele mai multe ori, să le compare. Ceea ce e total greşit după părerea mea. Am văzut foarte puţine episoade din serialul „Sex And The City” şi nu pentru că ar fi fost slab, ci pentru că nu era genul meu. Aşa cum nici „Gossip Girl” nu mă atrage, dar nu pot spune că nu e realizat bine. Dimpotrivă, ambele au fost gândite foarte bine şi au capacitatea de a te prinde în „mrejele” lor. Revenind la pelicula de azi, mi s-a părut mult mai slabă ca prima parte. De fapt, au fost lucruri care mi-au plăcut şi lucruri care au cam scârţâit.

Hai să zicem că la capitolul estetică „Sex And The City 2” mi-a întrecut aşteptările. Foarte multă culoare, cadre frumoase, filmat ireproşabil, multă modă de bun-gust etc. Toată acea desfătare vizuală era cât pe ce să-mi abată atenţia de la lucrurile cu adevărat importante.

2010 sex and the city 2 002 460x306 Sex And The City 2 (2010)

Şi aici o să aduc în discuţie scenariul. Acela nu a fost scenariu, eu nu l-am perceput aşa. Totul a fost lipsit de substanţă. De la acţiune şi până la modul de interpretare al rolurilor. Aşa cum ştiţi deja, evenimentele din „Sex And The City 2” au loc la o distanţă de doi ani faţă de cele din primul film. Carrie este căsătorită cu Mr. Big şi trec printr-o oarecare criză de cuplu, Miranda are o căsnicie fericită cu Steve, însă îi merge foarte prost la serviciu, Charlotte are doi copii cu Harry şi se teme că acesta este atras de dădacă, iar Samantha este… aşa cum o ştim cu toţii. Aceste lucruri vă sunt prezentate în prima parte a producţiei. Apoi urmează călătoria celor patru prietene în Abu Dhabi, capitala Emiratelor Arabe Unite. Aici o să credeţi că gata, urmează acţiunea, partea importantă din film. Greşit! Totul e o mare învârteală în jurul cozii, dacă se înţelege expresia. Nu se spune mai nimic. Poate doar că nu îi vine Samanthei să facă sex şi că se reîntâlneşte Carrie cu un fost iubit. Finalul e plat şi mediocru.

sex and the city 2 11 535x356 460x306 Sex And The City 2 (2010)

Nu spun că pelicula m-a plictisit şi mi-a displăcut în totalitate. Au fost şi aspecte care m-au binedispus. Unele scene chiar au fost reuşite. Per total, e un film superficial, de vară, de văzut cu prietenele (numai cu ele), care te face să te rupi de realitatea acestei lumi şi să visezi la „cum ar fi dacă…”. E păcat că nu durează decât vreo 140 de minute.

P.S. Începutul cred că este cea mai bună parte din tot filmul

Vizionaţi trailer: